tirsdag 1. februar 2011

Bursdag.

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Inngangen av februar, og alt på månedens første dag kan vi feire bursdag(": (slapp av, det er ikke småttikken)
Bestemor Anne, har bursdag og feirer ??år. det skal gehørlig feires i wolffs med middag. Kem vet, muligens småttikken velger å si hei og gratulere med dagen.
Hedda hadde skikkelige kynnere igår og magen har virkelig trukket seg nedover det siste døgnet (mitt tips på 18februar virker fortapt).
Selve graviditeten har gått utrolig fort, jeg har såvidt rukket å blunke og plusstlig så er vi nesten fremme ved endestasjonen(eller startstedet) men når det er sagt så har de siste dagene virkelig begynnt å gå saaakte. Man føler liksom at tiden er inne og man helt ufrivillig kommer inni en ventemodus. Noe som sikkert er helt vanlig. (foruten de damene man leser som "plusstlig" føder uten å ha vist at de var gravid engang)
Når man engang er i ventemodus er absolutt best å bare lese alt en kommer over. Det er akkurat det jeg holder på med, samler info og teori for å kunne bestå(hmm).
Som idag fant jeg en good video som jeg skal bruke når jeg skal være støttespiller (ikke på benken) for lillikken under fødselen, det er øvelser som skal minske press og smerte rundt bekkenet og korsrygg. Det må jo bare bli bra. Se selv. http://www.babycenter.ca/video/labour-and-birth/positions/

Her under er så en link som heter baby poo a visual guide, denne måtte jeg klikke meg innpå........HJEELP!
Se selv.  http://www.babycenter.ca/photo_galleries/baby-poo/

Helten over alle helter lillikken, er som alltid smilende blid selvom om hun bøyes i vinkel på de kraftigste kynnerene. Bildet under er tatt igår kl0030 etter en lang laaang dag(";

De vakreste pikene.
Også igår på siste dagen i januar, fikk jeg avsluttet forholdet i gamle leilighet i AA(arne abrahamsens). Overtakelses pappirer blei signert, nøkkler overlevert og betaling landet på de diverse lånekontoene(": herlig å bli ferdig med det. Nå er det full fokus på småttikk og VH(vestre holbergs).


Hehe= du så på baby poo, ikke sant?

2 kommentarer:

  1. Uhhh-poo...
    Min erfaring er at de søteste bæsjer verst ;)

    SvarSlett
  2. Sjekk den linken nå(": eller så du bildene?
    ohhh nei nei de søteste bæsjer verst(":

    SvarSlett