fredag 11. februar 2011

Overtid

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Den vakre dato 1102 2011 har passert og det betyr at lillikk og daddy cool er på overtid(": Vi har altså passert vår termin dato, og småttikken trives fortsatt i hulen sin. Kem ville ikke gjort det(": Gledens nyheter er at paret jeg nevnte i gårdagens blogg inlegg fikk en liten pike på ønsket dato. Der er alle ved god helse etter en laang fødselsprosess. Fikk tilsendt et bilde av datteren deres og kan bekrefte at hun er nydelig. Forresten så kan ikke lillikken se på bildet uten å grine en liten skvett(":

Dagen idag har jeg tilbrakt på sofan delvis inne på småttikkens sitt rom. Der har det virkelig blitt shin`et og det er nå egentlig helt klart for flere strøk maling. Bestemt er det å male rommet lyseblått med innslag av fløelsmyke hvite skyer. Det må jo bare slå ann(":  Rommet tar seg ihvertfall mye bedre ut nå enn når det inntil idag var brukt til en oppbevaringsbod med mer. Siden jeg var igang, så satte jeg opp en del ting sånn helt midlertidig, blannt annet noen bilder av meg når jeg var "småttikk". Se under, de er kanskje litt utydelig bildene, men det er absolutt meg.  Ikke mulig å ta feil av de røde krøllene.

Ikke helt planlagt, men

Ole idag blei med på begge bildene(":
Lillikken som småttikk(":
Dere skjønner vel utifra bildene at jeg heier på at småttikken skal ligne på sin mor(":
Siden jeg er så fornyd med innsatsen inne småttikkens sitt rom, må jeg bare legge inn et lite bilde av det også(":

Mye bedre enn malingsspann(":

Overtid=Termin dato passert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar