torsdag 3. februar 2011

Tusen tikk

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Akkurat i det jeg logget meg på bloggen tikket klokken midnatt(00:09). Ved siden av meg sitter lillikken like rastløs og over energisk som en 6 åring som er hyperaktiv etter å ha spist sukkerspinn. Hun er sikker i sin sak at det er en småttikk på vei. For noen minutter tilbake i tid, satt hun i kosestolen vis å vis vedovenen og styrret i luften mens hun sa at hun ikke ville lalle og at hun ikke var trøtt. Jeg smiler og spør "venter du på noe?" svaret er enkelt, klart og tydelig; "jeg venter på en liten frk" (småttikken).
Klokken fortsetter å tikke, og plusstlig er 9 måneder med graviditet blitt endret i sin form. Ikke måneder, ikke uker, ikke dager men timer virker det som. Undertegnede kan ikke nekte for at det hadde vært helt all right å komme i gang med siste prosess i graviditeten, selve fødselen.
Det rommer ikke mer plass for mer teori i skallen (som har nokså liten lagrings kapasitet fra før) nå kan vi komme igang med praksisen. 
Liten fortelling i det vi har tikket inni i helg, fredag teller vel som helg?
 
Utsikten min fra sofan er artig. Se selv:
 
Barnevogn og bilder i stuen.
 
Bildene blei forøvrig hengt opp idag, team work av super tante toy og daddy cool,og selvsagt glemmer jeg ikke lillikken som lå i sofan og viftet med armene til stor hjelp(":

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar