mandag 31. januar 2011

Mandags playback.

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.



 Mandagen er over oss enda engang. Helgene går for altfor fort for tiden, selvsagt håper vi begge at småttikken skal vise seg. Jeg er sjeleglad for hun ikke kom i helgen da. Greitt å kunne slappe litt av også(": Ja hvis det å skrue sammen og sette opp bokhyller er å slappe av da. Altså min helgaktivitet, og jeg som hadde planer om å løpe stoltzen(";


Igår smelte jeg inn et bilde av lillikken der hun klatrer inn i skapene på kjøkkenet, og da skrev jeg noe om at hun kom til å sovne med engang hun la seg på sofan ved siden av meg....
Men den gang ei, lysvåken og full i energi så vi film (helt uten at lillikken sovnet Zzzz) Bra film også forresten.
Inglourious Basterds Poster

Inglourious Basterds

Etter endt tv sesjon, blei det sengen med noen godt fortjente Zzzz.
Som vanlig var småttikenn i fyr og flamme om natten, det er så mye aktivitet at det er på kanten av å være skummelt, det som var søte små bevegelser er nå, uten å smøre for tjukt på som en scene i Alien. Ikke tull.
Fatter ikke hvor småttikken har fått denne nattaktiviten ifra, må jo bare være fra mor(":
Hei ja, må jo fortelle noe morsomt, har lagt inn en ny ringelyd på lillikken nå. Sånn at når hun ringer så¨skal jeg være i full beredskap.
Tenker i neste innlegg å legge inn noen bilder av leiligheten og alt som er handlet inn til småtikken.


Bildet under er fra nyttårsfaten, avslutter med det. Ha en toppers mandag videre.

Mulig småttikken fikk i seg litt boblevann der(":

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar