onsdag 16. februar 2011

Embla

Hei & hjertelig velkommen til et aldri så lite innsyn i lille familien.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Embla Berge Oledòttir, født 14. februar 2011 kl:04:43. 
Et lite valentinsbarn(kjærlighetsbarn) på 3190gr og fine 49cm.
Må si at det står veldig bra til med alle tre i lille familien. Ferske medlemmet Embla har nå for første gang i sitt liv entret hjemmet vårt. Etter et par døgn på barsel 2 bar det rett hjem i lille reiret. Nå er vi tre her, hun er alt sjefen og vi danser etter hennes pipe(":

Embla
Embla
Embla og pappa
Embla eller lille musen som jeg kaller hun blir i dette sekundet ammet av mor, som frå nå av kalles Helten Hedda(!: makan til en kraft som bor i den lille kroppen.
I løpet av uken kommer jeg med et lengre innlegg, en gjennomgang av denne magiske opplevelsen. 

5 kommentarer:

  1. Åh Ole!
    Jeg smelter av det siste bildet!
    Jeg har kjøpt en liten presang til Embla i Oslo, kommer mer enn gjerne på beslk når det passer dere! ♥

    SvarSlett
  2. Absolutt, jeg har noe til deg også(":
    Du vant jo med glans(":
    Embla kom jo på den eksakte dato`n du tippet(":

    SvarSlett
  3. Kvinneligintuisjon vet du!
    Bare meld meg når dere tar i mot til audiens!

    SvarSlett
  4. For en fantastisk flott jente dere har fått! Gratulerer med flott innsats fra din kjære og deg selv!
    Klem fra Vibeke

    SvarSlett