mandag 7. februar 2011

8,9,10.

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.


Det levner liten tvil at det ikke er mye tid igjen av svangerskapet. Dagen idag inkluderte blant annet et besøk hos jordmor og hun bekreftet at fødselen er nærstående. Noe både jeg og lillikken er helt enig i. Begge, kanskje mest lillikken, trodde at småttikken skulle komme idag(": Men den gang ei.
Igår skrev jeg at jeg var 99% sikker på at småttikken ville komme i løpet av uken - og jeg tror det så absolutt enda, kanskje til og med litt mer, 99,5%(":
Under besøke hos jordmort knipset jeg et par bilder av lillikken. De kan du selvsagt se her under:

13,5 kg opp i vekt under graviditeten.

opp på benken og ned med buksen.

Etter endt besøk hos jordmor bar det avgårde på Pingvinen for kaffe og kake(": 
Vi satt der en god stund. Pratet litt og stirret til tider i veggen og taket, begge litt slitne etter en heller lang natt med kynnere og murring i korsryggen. Selvom det er lillikken som blir utsatt for den fysiske anstrengelsen så blir jeg påvirket av det. Vi ligger tross alt rett ved siden av hverande hver eneste natt. Ingen forandring der skal det bli. Det merkeligste er når lillikken sover minst er jeg mest sliten og stiv i skuldrene(", Ikke funnet noen fakta som forklare det. 
Bildene under blei knipset på Pingvinen(:"

Lillikken strålende opplagt.

Hei sveis, morgensveis(":

Vakre småttikken, også opplagt)(":

8,9,10= dato småttikken kommer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar