søndag 6. februar 2011

Hmmm

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Helgen durer videre og småttikken har bestemt seg for å ta seg en rolig helg, akkurat som daddy cool. Lillikken er klar(det kan jeg love deg). Helgen kom igang fredag med super god sushi som meg, lillikken og super tante toy delte pent og pyntlig. Lørdagen var reservert hjemmekos til de grader, hjemmelaget pizza, brus, enorme mengder snop (nammi=islandsk) og et par filmer. Der the fighter sto frem som en ener, anbefaler den(": Småttikken har idag som hele helgen holdt seg rolig og ikke vist tegn på en tidlig fødsel (termin 11februar)
Ja, glemte å fortelle at på fredag gikk jeg rundt med en indianerfjær på hodet og danset en sånn "kom nå embla nikkel indianerdans" ikke fungert enda. Men det var veldig gøy(": Fjæren skal bestemt med oppå KK (fødestuen) når det gjelder.

Indianerkyss.

 Hadde småttiken da kommet idag kunne hun smakt på skikkelige gode muffins (der jeg ødela en muffins med enorme mengder melisglasur, hjelp! det var så sukkerklissete). Men jeg kunne igjennom det massive klissete melisglasuret smake at muffinsene til lillikken var veldig god.

Muffins i VH ovnen vår.
Etter inntak av muffins er det fortsatt rolig i hulen til lillikken, det eneste som skjedde var at jeg fikk et enormt sukkerkick og det ser ut til å vare en stund til(":
Det vil legges inn tett med innlegg for å holde dere oppdatert på tiden fremover, jeg er 99% sikker på at småttikken er her i løpet av uken(":


Hmmm=kommer, kommer ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar