søndag 20. november 2011

Hverdag en fest.

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.

copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Jeg sitter igjen med en følelse av at jeg slipper unna, skjønner dere hva jeg mener? 
Det er søndag og helgen er over. I morgen er det mandag og en ny arbeidsuke står for døren. For noen betyr det at de skal stå opp tidlig, noe som de absolutt ikke har gjort i løpet av helgen, bare nytelse hele helgen igjennom. 
Men jeg folkens, jeg slipper unna, skjønner dere hva jeg mener?
I morgen skal jeg opp tidlig, det er det ingen tvil om. Men jeg skal ikke komme meg opp og fly ut av døren for å begynne på turen  til pulten min på Sandsli.
For jeg slipper unna, skjønner dere?
Jeg skal derimot opp med lille prinsessen min(": Det er en helt annen hverdag kan jeg love dere. Det er uten tvil hektiskt og det er uten tvil mye arbeid som en jobbejobb er på mange måter, men gudbevareMEGvel for en drømmehverdag det er. Jeg kan se utvikling i Embla hver eneste dag, små ting som hun tilfører seg selv for hver dag som går. I dag for eksempel, gikk hun et par skritt mens hun støttet seg til stuebordet. Aldri! gjort før...
Samme dag, altså tidligere i dag, så glemte hun seg litt i lek mens hun sto og holdt seg til stuebordet. Plutselig ut av intet slipper hun med begge hender og bare står der uten å støtte seg. Embla ser bare så fantasktsk ut, som bare hun klarer, uten å blunke støtter hun seg til bordet igjen og setter seg ned. Og hva så tenker hun, som om det er mer i vente og vi Daddycool og helten Hedda mor skal bare stålsette oss for det som er i vente.
Folkens, jeg slipper unna. Dere forstår meg,
Min hverdag handler om å nyte dagen i dag sammen med lille Embla, hele dagen sammen oss to. Og det er akkurat det jeg skal gjøre de neste ukene, nyte dagene for det det er. Tid sammen med Embla. så får hun fortsette å utvikle seg og fortsette å overraske meg som dagene går. Føler at jeg må legge igjen en Lennon sitat her. 
"Life is what happens while you are busy making other plans."

2 kommentarer:

  1. Það er svo gaman að hvað þú nýtur þín með litlu prinsessuni þinni(",

    SvarSlett
  2. Gaman ad geta deilt tvì svona med tèr lìka heima å klakanum(":

    SvarSlett