lørdag 19. november 2011

Mobil = Namm

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Det er når Embla blir litt for stille at en virkelig begynner å lure på hva som skjer, som for eksempel i dag når Embla satt veldig rolig og helt stille og bare så på meg. Jeg spurte hva hun gjorde og da bare smilte hun litt og jeg oppdaget da at hun hadde klart å finne frem mobilen min, hadde forøvrig lettet etter den så at hun fant den var jo en liten bonus. Derfor fikk hun holde den litt som en belønning. Kortvarig belønning(":

Her skjer det ingenting....
He he, ja dette er mobilen din pabbi...
Jeg skal spise den....
Namm namm
Så kaste den....
Hvor blei den av...
Få den pabbi, få mobilen min!!!
Litt forbannet, men innser at mobilen er pabbi sin igjen.
Moblien sammens med kjøleskapet er nok av de mest populære tingene i huset, selvom jeg tror at kanskje kjøleskapet er muligens blitt en smule mindre populært etter at helten Hedda mor kjørte en Vinnie Jones på Embla i går kveld(":

2 kommentarer:

  1. Hvað vissir þú ekki að gemsar eru það besta sem börn geta hugsað sér að borða(",

    SvarSlett
  2. Minn sìmi er ì algjôru uppåhaldi hjå snùllunni(#"

    SvarSlett