tirsdag 22. november 2011

Embla utstyr

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.

copy http://translate.google.com/# paste and enjoy.

I hverdagen med Embla dukker det opp små duppeditter som er rettet mot foreldrene å bruke på de fine små. Men av og til er det behov for utstyr som er alt annet en vanlig greie, En av disse duppe ditttene er en nesesuger. Ja du hørte riktig, nesesuger. Brukes ved forkjølelse hos de fine små, i dette tilfellet vakre lille Embla. Jeg kjøpte en sånn i spøk engang, begrunnet at dette er jo et historisk morsom duppe ditt. Men nå skjønner jeg at den ikke er noe morsom i det hele tatt, bare en super bra duppe ditt som jeg har brukt en del i disse sykdom dagene. Alternativet er å suge det selv, ser du det for deg. Få munnen godt over nesen og suge ut alle snottikke som er der og tetter til(": Ja du skjønner at nesesugeren er en super oppfinelse.

Super oppfinelse, Nesesugeren.


En annen artig sak er tannkosten til Embla. Det er en plastikk sak som skal trees over fingeren så pusser du tennene. Dette er en heller tvilsom oppfinelse. Dette grunnet de enormt skarpe tennen til Embla, for å si det sånn, jeg pusser tennene hver til lille Embla hver kveld og morgen (glemmes iblannt, men det er sjelden) Hedda har hengt opp til meg, for å hjelpe å huske) Og hver morgen og hver kveld er glad for at jeg har alle ti fingrene fortsatt i behold(": Det har vært nære på ved et par anledninger, skjønner dere(":

Som så som så, men tennene blir rene og fine.


Så var det tortur apparatet. Neglesaksen, dette er jo helt mission impossible kan jeg love dere. Jeg har ikke nuppe sjans rett og slett ikke sjans i graskogen å få det til. Har nå forsøkt flere dager i strekk men har ikke vært i nærheten å få klippet neglene. Dere kan tro meg når jeg sier at det behøves å klippe de, det er ikke få gangene at Embla har klort meg ordentlig eller tatt et skikkelig tak og klemmer til sånn at hennes små små fingre borer seg inni huden. Her mottas gjerne tips folkens(":

Torturredskapet, Neglesaksen

4 kommentarer:

  1. Já það er sko alls ekki auðvelt að klippa neglurnar með þessu aparati, en annars er ég snillingur að klippa litlar neglur(",)

    SvarSlett
  2. Tå færd tù ad klippa eins og tù vilt tegar ad vid erum heima næst----

    SvarSlett