mandag 24. januar 2011

2011

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Endelig, endelig har vi internett i det hvite palasset. For en åpenbaring det er(": 
Nesten glemt åssen det var å surfe på nett(bare nesten). BT er fortsatt lest, så avisene henvises ikke rett på reservebenken. Åssen blir det med småttikken, når det gjelder internett og tv. Kommer hun til å lese en avis i sofan samens med mor og far? ta et spill ludo? ka med uno?
Samtidig som montøren koblet reuteren, monterte han uttak for både internett og tv(ekstremt hyggelig fyr forresten)og med det sørget han for at vi har kabel tv/internett. Med et kjapt søk via HDMI kabelen har vi plusstlig 150 tv kanaler i det hvite slottet! ikke kødd engang. Det hvite palasset, velkommen til 2011.
Jeg har bladd litt igjennon disse kanalene og kan trygt si at de 40 kanalene vi skal ha (basicpakken) er mer en nok. Det som kanskje kan friste ved siden av basicpakken, må vel være PL (premier league) det er noe med den live performance kunsten også kjent som fotball(": Føler at en sitat ligger i luften.

"Fotball er en av de ypperste formene for kunst, 
det bør være selvsagt at mesterlig utførelse av 
denne kunsten behandles med ærefrykt"
               Sitat av ukjent.
Før helgen lovet jeg å sette inn noen  bilder av meg selv som "småttikk".
Som dere kan se selv, så var jeg en rund bamse med rødt hår og krøller. På bildet under er jeg rundt 4måneder og alt blitt en bamse, sjekk smilet (how u doing)

4månder daddycool

Daddycool ca 1år.



Småttikken har hele helgen igjennom vært meget aktiv, sparket så det rister i kroppen til lillikken og jeg kan ikke forstå at det noe plass til organer og ribbein, du vet sånne ting som småttikken flytter i alle rettninger og sparker flat(":. Det har vært kraftige kynnere, så kraftige at lillikken blir rett og stiv som en stokk. Ikke bare koselig, men normalt og jeg rolig av den grunn.Men når kynnerene er såpass kraftige følger jeg med klokken for å se om det er rytme der. For er det rytme, kan det være snakk om rier og da folkens, vet vi alle hva som skjer(": men før det skjer, kan jeg bare bekrefte at lillikken er like blid, sprek og herlig som alltid. 
Lillikk= Helt.
Daddycool=Imponert.

Reynir, vår gode venn var på en lynvisitt før han fløy videre til oslo og deretter hem til Ìsland. Fredage spiste vi middag i det hvite slottet, besøket besto av meg(hei), lillikken(småttikken), Reynir, Jòn & Årni. Menyen var hjemmelaget pizza, som blei fortært med vellyst. God mat og drikke slår aldri feil(": 
Lørdagen fikk seg en liten knekk (island tapte mot tyskland) men oppturen var like rundt hjørnet. 
Middag i Wolfs (Anne&Geir)(foreldrene til lillikken)(besteforeldrene til småttikken) og hjelpe meg der var det ikke spart på noe som helst når verdens beste paella skulle overraske ganene. Et nydelig måltid som innehold absolutt alt som måtte friste og det gjorde det til de garder. Jeg spiste langt over evne(selvsagt) og ikke før klokken tikket mot 0230 (halv tre på natten) klarte vi å komme oss avgårde hemover. Fortsatt mett(":
Jòn som var med på middagen, overnattet i det hvite palasset begrunnet metthett(er det ett ord? metthett?)
Enda en helg i boks, jeg digger å telle helgene. Det er ikke lenge til TERMIN 11FEB.
I følge termin dato, har vi altså bare 2! helger igjen til fødsel. Kan du tenke deg? det er bare snakk om 2!
10, 09, 08, 07, 06, 05, 04, 03, 02, 01, (ja hva skjer nå?)


2011= velkommen til det hvite palasset.

2 kommentarer:

  1. Kvuð þú varst svo innilega sæt feitabolla:):):)<3<3<3<3<3<3<3

    SvarSlett
  2. Ròleg, èg er alveg eins og Amalìa(":;

    SvarSlett