tirsdag 18. januar 2011

3D.

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Kinderegg = Lillikken-Småttikken-Smil. Nydelig bilde.

Lillikken i uke 30 (mulig uke 31

For noen dager tilbake nevnte jeg 3D ultralydbilde, idag legger jeg ut et bilde. Der det ser ut som småttikken vinker.Bildet viser tydelig en småttikk i beste velgående. Ærlig så blir jeg helt rørt når jeg ser på disse bildene vi fikk av småttikken, de er uvirkelig virkelig og man tyr lett til tårene over det som er i vente. Lillikken blei litt tårevått, når vi igjen tittet på de i løpet av søndagsnatten. Det er til å forstå, bare se selv under.

Uvirkelig, virkelig ekte.

Ikke nok med at vi fikk bilder og fikk se småttikken på en storskjerm og fikk og fikk og fikk. fikk vi også et par videor med oss. De ligger her under, hvis det skulle være intresse for å ta en titt(:



Man kan så tydelig se småttikken åpne og lukke munnen, bevege de små armene sine og selv mener jeg at vi kan se småttikken ha det veldig godt der inne i hulen sin. Heldig med hulen småttikk.
Ser ut til at småttikken blir heldig (igjen) og ligner sin mor på en prikk. Selvom jeg tror fortsatt at flammerødt hår er å vente og det får hun selvsagt av sin egen daDDycool, som kunne briefe med flammerødt hår i en slags krøllete afro variant. Har et eller annet sted et par bilder fra den tiden, de droppes i løpet uken(":

3D = Uvirkelig-Virkelig-Ekte.

2 kommentarer:

  1. Vá! það er alveg æði að sjá hanna lillu litlu;)

    SvarSlett
  2. Get ekki verid meira sammåla(":

    SvarSlett