torsdag 13. januar 2011

Kinderegg.

Hei & hjertelig velkommen tilbake.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Livet vokser for hver dag. 
Lille familien har kjøpt en leilighet på Nordnes, som nå er (for lengst) ferdig og virkelig ser
helt vidunderlig ut. Vår nye leilighet stråler av varme og er så og si klar for å få småttikken i hus.

Vi er tre og en halv uke fra termin dato (kan du tenke deg) kun 3,5 uker!!!! spenningen, gleden og alt som følger stiger til de grader for hver dag som går. 
Det er ikke plass til noe annet i tankene for tiden. 
Evige spørsmål til en selv om man virkelig kan få dette til? 
Er jeg klar for ansvaret?
Er jeg klar for bæsjepleier?
Er jeg klar for søvnløshet?
Er jeg klar for farsrollen?
Svaret er selvsagt JA (med store bokstaver)
Selv tenker jeg på første innlegg der jeg skriver at  planen er klar " jeg skal bli verdens beste far " .
Der har det ikke skjedd en eneste endring(";

Frem til nå har alt gått som en drøm, småttikken vokser og legger på seg for hver dag. 
Bevegelse/spark fra magen i begynnelsen kan ikke sammenlignes med de sparkene og bevegelsene man kjenner nå. De er så kraftig at hun har klart å vekke meg når Hedda ligger bak meg på siden med magen inntil meg. Jeg har våknet av at småttikken sparker meg, ærlig kan jeg si at det ikke finnes en bedre måte å bli vekket på. Spraket forteller at alt her inne i hulen er akkurat som det skal være. Det er en vidunderlig følelse, rett og slett helt vidunderlig. Tanken her er å nyte det så lenge det varer, åssen vekkingen skjer etter at småttikken er født er fortsatt ukjent(":

Magen til Heddikken foreviget i gips(":


Kinderegg = daddycool-lillikken-småttikken.




2 kommentarer: