onsdag 26. januar 2011

Jordmor take one.

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Jordmor idag, blir det siste før fødsel?
Onsdag den 26januar, det er ca 2 uker før termin på 11 februar.
Hedda har kynnere stort hele tiden, er det positivt? jeg er jammen litt usikker på det.
Men småttikken sparker og beveger som aldri før og det tolker jeg som veldig positivt. Betyr det at hun er klar for å komme alt nå? jeg har da selv tippet at hun kommer den 18 februar(":
kort innlegg like før vi skal inn til jordmor, tenker å legge inn et innlegg etter besøket også.

 Under et bilde som ikke har noe helst å gjøre med bloggen, men jeg er imponert over mannen som laget denne hytten helt alene mitt ute i ingenmannsland på Ìsland.

Hva er det som slår deg som vakkert?

2 kommentarer:

  1. Jeg tror vi har henne her 8. februar :)

    SvarSlett
  2. Da må vi sette igang og øve min "nye" rolle under fødselen(:"

    SvarSlett