lørdag 12. mars 2011

V for victory

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Som daddycool har jeg opplevd mange små gleder de første tre ukene i livet til lille Embla. Snart er det fire uker og vi kan feire en måneds bursdag. I dag har jeg vært ute og sett fotball for første gang siden fødselen. Kampen idag var mindre viktig for et stor lag som UNITED, men for motstanderen lilleputten arsenal som spiller for den eneste pokalen de har mulighet å vinne var dette et meget viktig oppgjør. Med reserve preget lag fra UNITED sin side vant de enkelt og greitt 2-0. Vel hjemme i leiligheten entrer jeg stuen og der sitter min vakre kone, helten Hedda, super tante Tonje, Onkel John (som skal gruses i xbox om litt) og så klart lille Embla som lå å sov i armene til sin mor. Jeg gikk bort til sofan og satte meg ned, lente meg inntil lille Embla og hvisket "UNITED vant 2-0". I søvne skjer det noe merkverdig. Ut av intet løfter hun opp en knyttet neve som en seiersherre verdig. Sjekk bildet under.

There is only ONE UNITED!
Så herlig å ha bildebevis og ikke minst vitner i pålitelige helten Hedda, super tante Tonje & onkel John. Alle så det samme som meg, rett etter ordene ble hvisket i øret kom armen i luften selv om hun fortsatt sov. Det er innebygget medfødt styrke og kjærlighet.

2 kommentarer:

  1. Foreslår du gjør et lite eksperiment.
    Prøv å synge Blue Moon for henne, så skal du se at det er den perfekte nattasang. Hun sovner med et smil hver gang.
    Nyt hvert lille store øyeblikk.
    De er gull verdt.

    SvarSlett
  2. Blue moon er nedstemt. Lille Embla er en ihuga United supporter nå(":
    Men takker for forslaget.

    SvarSlett