mandag 28. mars 2011

Kosedyret(":

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Det er noen ting som er ekstra populære - og i en absolutt favorittrolle hos lille Embla. De kan lett listes opp i denne rekkefølgen: Embla sin absolutte favoritt er mamma med sin matstasjon. Deretter å kose og i kose mener jeg å ligge inntil og kjenne varmen av en annen kropp, for da sover hun som en engel. Så kommer kurven hennes med en leke som henger over hodet til Embla og snurrer samtidig som det kommer noe skummel musikk. Denne leken kan hun ligge og stirre på, smile til, snakke til og prøve å fange i god stund(muligens opptil en time). En fantastisk mulighet for oss voksne (hehe voksne, må være første gang jeg skriver det) å ta seg et måltid sammen, slappe av sammen eller hver for seg, gjerne med en bok. Ja, eller til å ta vasken, rydde og generelt holde orden i familieboligen(".

Pabbi aka Daddycool og kosedyret Embla.
Helten Hedda, Pabbi og kosedyret.

Som dere ser på bildene over, der småttikken aka kosedyret ligger inntil meg, slik lå hun altså i godt over en time og sov på meg. Så fant jeg ut at jeg skulle stelle henne litt og samtidig utnytte det at hun sov så godt. Jeg klarte å lirke henne ut av "posen" sin og oppå stellebordet. Vel på stellebordet hadde jeg en liten skål full i lunket vann som jeg klarte å velte over hele hun. På muligens ett splitt sekund fikk jeg høre full kapasitet av de bittesmå lungene - og det gjør inntrykk.........stol på meg(":
Ellers durrer dagene avgårde, vi i lille familien blir flinkere og flinkere i de daglige rutinr. Daddycool (meg) tar meg så å si daglige turer med småttikken i nabolaget, snakker og forteller om alt jeg ikke vet om Nordnes. Mamma triller i vognen på brosteinen og sånn tikker dagene avgårde(":

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar