mandag 11. april 2011

Flaske!

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.



I løpet av denne halvt magiske helgen, fant vi ut at vi skulle prøve å mate Embla fra flaske. Hedda satte igang med å montere pumpen og jeg slappet litt av i mens, ventet bare på at hun skulle komme og spørre meg åssen dette skulle settes sammen og div. Neste øyeblikk kommer hun inn med helt full flaske med melk og spør om vi skal prøve( helt alvorlig så trodde jeg at hun hadde tatt melk fra kjøleskapet, og skulle lure meg)(men den gang ei). Mektig imponert som jeg var hoppet jeg opp og fikk Embla rett i fanget og samtidig en beskjed om at dette kunne komme til å ta litt tid. Jeg legger Embla til rette ser på hun og hun meg så tar jeg flasken og i løpet av et halvt sekund max! var det full kontroll og par minutter senere var flasken tom og vakre Embla mett og god og jeg tror embla var litt forvirret. Ikke helt etter rutinen at det er pappa som mater.
Så i løpet av denne helgen har Embla sovet i sin egen seng og begynnt å drikke fra flaske(";: herlig. 
Se bilde under.
Flaskekos.

Nå skal foreldrene (daddycool & helten Hedda) ut å spise på torsdag, kun oss to. Besteforeldrene skal sitte Embla vakt. Herlig, forsto det sånn av Hedda at de ikke var altfor vanskelige å overtale besteforeldrene til å sitte Embla vakt. hmm hvem skulle tro det(";

På lørdag var vi så på middags besøk hos Hild & Svein Erik og der oppførte Embla seg eksemplarisk. Og sovnet nett like lett den natten i sin egen seng(";: Bilde under er tatt på middagen når embla deler en vugge med Aksel(":
Embla & Aksel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar