torsdag 14. april 2011

Bursdag!

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.


Det er nesten ikke til å forstå, men vår lille engel er alt blitt to måneder! 
Tiden fortsetter å fly og Embla drar nytte av hver dag som går, utviklingen de første to månedene er jo nesten ikke til å begripe. Forskjellen på nyfødt baby og to måneder Embla er helt enorm.
Lille jenten vår fortsetter å forgripe seg i våre hjerter og det virker som om det er uendelig mengder å hente.
bildet under er av lille familien på trilletur på Nordnes(":

Gud så morsom(":


Hùn å afmæli ì dag, hùn å afmæli ì dag.
Hún å afmæli hùn Embla, hùn å afmæli ì dag.
Hùn er tveggja månada ì dag, hùn er tveggja månada ì dag
hùn er tveggja månada hùn Embla,hùn er tveggja månada  ì dag.

Jeg har bursdag og jeg begynner å bli en stor lita pike.
Elsker fortsatt kose, aldri for stor til det.
Bare se på pabba, kos og atter kos.
Dagen feires av daddycool og helten Hedda på Søtt & Salt, siden bordbestillingen er satt til 19:00 som er leggetid for Embla, skal besteforeldrene sitte Embla vakt for første gang. Altså første gang at både mor og far blir borte i noen timer(hmm lurer på åssen dette her kommer til å gå). Skal jeg være helt ærlig, kan jeg med hånden på hjertet si at dette kommer til å gå strålende. Tror dette kommer til å gå smertefritt ja jeg er sikker på at de nybakte forleldrene skal klare seg borte fra Embla et par timer. (restauranten er kun fem min unna)

Det blir selvsagt laget en lapp med de viktigste tlf numrene ???????? far, ???????? mor, 110 brann, 112 politi og 113 ambulanse. Samt som snop og grandis blir kjøpt inn til barnepasserne("; Lurer på ka de tar i timen?

Bursdag= Embla 2 måneder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar