mandag 16. august 2010

Bilder sier mer enn tusen ord.

Hjertelig velkommen et lite bildeshow.
or english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Ferien har kommet igang og solen har ikke sviktet. Det er mer enn grunn nok til å legge inn et "par" bilder fra helgens aktiviteter.


Fredagen fant vi veien til verftet i strålende sol og koste oss skikkelig med god mat og vin til.


Blåskjell til meg, og...
Uer til lillikken(":

Vurderte å sjekke svømme ferdighetene til lillikken, men...  


Tok meg et glass hvitt istedet(":



Jeg har dessverre ingen bilder fra tapas festmiddagen i sandviken på lørdagskvelden, men jeg har da noen bilder fra søndags byvandring med tilhørende cafè besøk på Capello i marken.
Der var det ikke spart på noe som helst, det er tross alt ferie baby!!!

Noe bet meg på turen, og det blei foreviget av lillikken(":
Plaster på såret i form av kaffe, milkshake, vaffel og sjokoladekake(": 

Stort bilde for store glis, på ferden rundet store Lungegårdsvann.

Mandag begynte ferien for alvor og da måtte det bades. Må ærlig innrømme at bading ikke er min sterkeste side. På Saga øya bader man for å få varmen i seg, enten i varme kilder eller oppvarmet vann på stranden i Nautólsvìk. 
Her til lands er det selvpining som gjelder. Men jeg lot meg ikke skremme og badet som en helt, ja eller rettere sagt som en ekte barsk viking ville ha gjort det(".


La jentene bade...

først(";
Nå var det altså duket for den ekte barske vikingen!


Forsøk nr 1.
Forsøk nr 2.
Og der var også jeg i luften!!!
We are of to NYC baby! Ciao.



2 kommentarer:

  1. Þetta eru alveg snilda myndir af þér að reyna að hoppa í vatnið.
    lol....

    SvarSlett
  2. Geggjadar myndir mar(":
    Mèr finnst mynd nr2 alveg lang best, thå er èg næstum thvì alveg kominn ùt ì vatnid(":
    En svo henti èg mèr bara af stad...

    SvarSlett