tirsdag 10. juli 2012

Ferieleiligheten

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and enjoy.


Noen familier har hytte ute på landet, lille familien har Ferieleilighet i sentrum(";
Noen begynner sikkert å lure nå, siden vi lille familien bor i sentrum på Nordnes. Men Ferieleiligheten til familien ligger på Møhlenpris, nærmere bestemt i leiligheten til Embla sine besteforeldre. De hadde reist på ferie og derav kommer navnet Ferieleiligheten.
På bildet under har Embla fått på seg sine nye støvler, og de skulle selvsagt absolutt være på mens hun løp rundt med trillen sin med lille Tirill oppi.

Trille, Tirill og støvler alt ei lita pia trenger i livet...
Embla og Tirill opptatt med...
Å se på barnetv, Fantorangen...
Her tror jeg Embla skjønte at vi skulle bli over i Ferieleiligheten. Sengen kom frem og selvsagt måtte den testes. Embla elsker sengen sin, bare ikke når hun skal sove vel å merke.

Latter og moro hele dagen lang...
Aida Baida.....
Lille Embla ler med hele seg..
Her har Embla kjørt trillen sin inn på badet for å stelle Tirill, det var artig og jeg var akkurat litt for sent for å fange øyeblikket. Men det er ingen tvil - Tirill får full Emblabehandling om dagen.

Sånn Tirill har fått stell......
På tide å stelle trillen....
Sånn ja, alle hjulene fungerer.....
Middag må alle ha, uten mat og drikke duger helten ikke og Embla sørger så absolutt for at maten spises og at den spises opp. Kanskje en av de største likhetene mellom meg og Embla er akkurat det at apetitten er alltid til stede, uansett hva det måtte være. Så lenge det er godt så klart(":

Ka ser du på?
Hva mener du?
Spis maten din!
Jeg holder på!
Hi hi jeg er sjefen...
namm namm..
Fortsett å spise....
Jeg gjør jo det lille Embla...
Jeg er ikke liten...
Jeg spiser jo masse...
Nammm Nammm
Brød er det beste jeg vet..
Det er alltid tid til lek og en av Embla sine favoritter er såpebobler. Spesielt når det kommer mange mange mange såpebobler, sånn som helten Hedda mor får til. Jeg tror helt ærlig at Embla kunne herjet med såpebobler hele dagen lang, hvis hun da kunne bade samtidig.

Veldig bra mamma, få masse bobler nå....
Sånn ja masse såpebobler....
Ingen lett jobb å fange alle sammen....
Men jeg klarer det!
Den fanger jeg mamma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar