mandag 2. juli 2012

Embla og regntøyet.

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and enjoy.


Sommerregn på alle fronter. Før vi kom oss ut måtte Embla si ha det på badet..

Henne er mamma?
Pappa kom og se...
Jeg vil også bade mamma.
Vi kom oss ut og regntøyet fikk virkelig kjørt seg.

Disse er tingen, må alltid starte med å disse litt...
Wohoo herlig med sommer og regn pappa...
Embla har fått øye på det som frister mest....
Sånn bare for å vise hvor stor den rutsjebanen egentlig er...
Denne gleder jeg meg til pappa...
Er du klar for å ta imot meg?
Heldigvis sto jeg klar der jeg var. Glatt rutsjebane, glatt regntøy utgjør mye fart og Embla kom flygende i fanget mitt med det største gledeshylet! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar