onsdag 16. mai 2012

15 måneders kontroll og vaksine.

Hei & hjertelig velkommen.

For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and enjoy.


Embla vokser seg til folkens, hun strekker seg ihvertfall. I går var vi på 15 måneders kontroll og vaksine. Vi droppet vaksinen siden det er så kort tid siden Embla var syk, men vi tok høye og vekt kontroll. Siste kontroll vi var på for ca fire måneder siden har hun strekkt seg hele 5 cm. Nå er Embla 77 cm lang og veier 10,2 kg. For første gang er Embla dønn inne på skalan vekt kontra høyde. Hun spiser veldig godt og har energi til å herje en hel dag.

Se sååå stor jeg har blitt...
Men jeg er da fortsatt liten og søt(":
Igår etter kontrollen spaserte vi ute i solen en god tur og på festplassen så vi noe som vi måtte ta en nærmere titt på. Både meg og Embla syntes det var stas, samt de andre ungene som flokket seg innpå festplassen(": Dette skipet ligner muligens ingenting på det fartøyet jeg ankom Norge på, men slett ikke langt unna båten jeg ankom Bergen by i for første gang.

Islendingene kjem!!!

2 kommentarer:

  1. Håper dere får en flott søttende mai! Vi skal på frokost på Kaffekompaniet og bli veldig, veldig mette!

    SvarSlett
  2. Hei Ingvild.

    Nydelig 17 mai. Byens flotteste frokost og god stemmning selvom været var lite samarbeidsvillig.

    SvarSlett