tirsdag 6. desember 2011

Hysssj Embla sover.

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.

copy http://translate.google.com/# paste and enjoy.

Den siste tiden har Embla vært utrolig aktiv i søvne. Hun flytter seg  så og si rundt hele sengen og går fra å sove sittende til liggende siden til magen og over på ryggen. Samtidig går beina som trommestikker i alle rettniger, det samme gjør armene. Det er rett og slett blitt en risikosport å ha henne sovende i vår seng. Bildene under tok jeg tidligere i uken. Her har jeg nettopp lagt henne pent og pyntlig under dynen sin. Siden skulle jeg  inn og se om hun sov godt og til min store overraskelse fant jeg henne ikke. Jeg måtte rett og slett slå på lyset og da fikk jeg øye på huenne godt krøllet sammen i en ende av sengen. Lille Embla hadde klart å sparket av seg både dyne og teppe(":

Ikke lett å få øye på henne.
Jo der er hun..

Som dere ser av bildet over så tar hu Embla ikke mye plass i sengen sin(": måtte ta et nærbilde og det ser dere under.



Sover så godt som det lar seg gjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar