tirsdag 27. desember 2011

Embla baker & spiser så klart pepperkaker

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.

copy http://translate.google.com/# paste and enjoy.

Julen bringer med seg mange nye beskjentskaper, deriblannt en av mine favoritter PEPPERKAKER(";.
Embla viste storform som en arbeidsleder gjør og bør. Hun inspiserte og knaet som en proff. resultatet av peperkake bakingen var som ventet helt storartet.


Disse er godkjent, spesielt denne med mitt håndtrykk på...
Her må du legge til litt mer hvete, ellers sitter den fast...
Bedre at jeg gjør det....
Sånn, så hvor enkelt det var...
Kom igjen, rull deigen...

Etter selve bakingen gjensto den største testen av dem alle, selve smakingen jo!
Og den gikk over all forventning må jeg si, spesielt med tanke på at dette er så å si første gang lille Embla spiser helt for seg selv. Ingen mosing, ingen mating. Lille Embla er helt sjef.

Nå gjelder folkens...

Jafs, bit bit bit.....

Ditto over...

Ditto over...

Ditto over...

Ditto over...

Dette var den jeg laget...

Min, ikke sant...

Smaker som om jeg skulle bakt selv...

Bit av min?

Sorry mister, denne er min...
Godkjent!!!

Se, nesten ikke noe igjen(":

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar