onsdag 6. juli 2011

Sommer

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.

copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Sommeren titter nesen frem - og det setter lille familen stor pris på. Daddycool bruker som vanlig store mengder solkrem, faktor 50+ vel og merke. Embla skal selvsagt ikke ligge direkte i solen så hun blir godt passet på. Men det var en vi så på Ìsland som har tatt dette med solfaktor til nye høyder. Sjekk bildet under:

Høy solfaktor(":
Igår var det duket for sesongens første bading i Nordnes sjøbad - og det var deilig. Selv om jeg holdt meg til det oppvarmete bassenget så syns jeg at det teller som bading. Det er jo tross alt sjøvann. I Nordnes sjøbdad møtte vi Hild med Vilje og Aksel. Meg og Vilje tok oss fint av badingen.
Etter bading var det rett i parken for å grille og spille kubbe. Det var virkelig en strålende dag/aften som lille familien utnyttet til det fulleste.
Et par dager igjen på jobb så tar Daddycool fire ukers  ferie. Første reise går til Svolvær i Lofoten. Det blir første gang for meg å reise så langt nordover i Norge. Gleder meg stort og forventer selvsagt at coste del Svolvær skal leve opp til ryktet som nordens bade paradis(",.
Til neste gang; nyt solen mens du kan.

1 kommentar:

  1. Ha en deilig ferie, alle tre!
    Vi drar på en liten fjell-weekend på fredag :D

    SvarSlett