onsdag 6. juli 2011

Ìsland i bilder, del 2.

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.

copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Som lovet, flere bilder fra vår fantastiske tur til Ìsland. Den første bildeserie jeg satte inn var embla sin verden på Ìslandsturen. Her har jeg lagt inn bilder av bylivet i Reykjavìk. Her er det nok å velge av. Alt fra salg av aske i krukker til testing av tørrfisk - og en nærmere titt på konserthuset Harpan.


" ikke åpne krukken, asken kan forårsake mye trøbbel! "

Inne i Harpan
Helten Hedda stråler i takt med Harpan
Verdens klart beste frokostbord.
Denne likte Embla veldig godt.
Er det mulig å være skjønnere?
Velkommem til KEX hotel.
I veteranbiltoget kjørte lille familien i denne.
Amming i busskur....Respekt!
StålHus
SmaltHus
Jentene danser Macarena, tror jeg.
Burde tatt den hengekøyen med meg. Til Embla så klart!
Stråler også i kapp med solen.
Second hand = Second chance.
Kaffepause, på Ìslands eldste cafè i sentrum av Reykjavìk.
Tørrfisk handlet inn.
Eneste køen en Ìslending er villig å stille seg i, og det for
Verdens beste pølse(":
Harpan.
Harpan.
Hei, dette får holde...
Skal tross alt vise side 2 av Ìsland
Side 2 = Naturen i neste bildeserie innlegg fra Ìsland, bør skynde meg å legge inn. Det er tross alt bare en uke til vi legger ut på neste reise til Costa del Svolvær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar