tirsdag 28. juni 2011

Ìsland i bilder

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.

copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Ìslands turen vår i bilder, er vel på samme lengde som hurtigruten minutt for minutt og akkurat like fengende liker jeg å tro. grunnet lengden og ønsket om å vise dere så mange bilder som mulig (vi har så mange fine bilder) tenkte jeg å dele de opp i noen grupper. Første sesanse under kaller jeg bare alt det Embla digget med Ìsland.


Sengen på KEX hotel var poppis
Sengen vår blei Embla sin private lekestue
Skrivebordet et stellebord(":
Vognen fungerte likseså bra
Noen steder var mer ukonvensjonelle
Men like morsomme(":

Planen  klar
Flytter alle de blå til venstre
Klatre det, lett
Smake litt
Smakte godt jo(":
Ellers likte jeg...
Amme ute i solen
Sittestolen min
Ìslandsk dyreliv
Spise vaffler på 17 jùnì
Kose med mamma
Første konserten
Trilling i byen
Utforske verden fra bilen
Vente på Geysir
Stelles bak i bilen

Bli dryssvåt på Gullfoss.
De langhårete skapningene.
Prøve å holde følge med Reynir Frændi
Gjemme seg i Ìslandsk skog)(":
Hilse på Ingòlfur Arnarson (første viking til Ìsland)
Se pabbi leke
Komme hem til kos(";:

Håper dere koste der med bildene. Det kommer flere etter hvert samt som dagene fremover skal logges inn som de tikker avgårde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar