fredag 24. juni 2011

Embla på Ìsland

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.

copy http://translate.google.com/# paste and injoy.


Lille familen overlevde sin første tur til  Ìsland og det med stil. skyldes nok de helt overlegne pakke egenskapene jeg har forfinet gjennom mange år med reising.

Pakket og klar for reise.
De første to nettene bodde vi på kex hotel i sentrum av Reykjavìk. Et absolutt nydelig hotel som overgikk våre forventninger så det sang etter. Anbefaler alle å teste Kex, hvis turen bærer deg og dine til Reykjavìk. Legger ved en link her http://www.kexhostel.is/ vær så god.

En av tingene som var spennende med turen, var at Embla skulle ut å fly for første gang. Her visste vi ja, egentlig ingenting om åssen hun kom til å reagere. Hun Reagerte med å sove stort sett hele veien. Det var det.
Mor & Far blid, Embla blid og våre medpasasjerer var bilde(":

Første flytur.
Vel fremme var det bare å vise frem byen jeg kjenner alller best. Jeg gjorde om jeg sier selv fra an glittrende jobb med å vise frem det byen og naturen har å by på denne korte turen. Helgen blei brukt fra morgen til kveld, shopping og by liv på lørdagen og vill vakker Ìslandsk natur på søndagen. Har tenkt å legge inn en del bilder fra turen, så snart de er lagt inn på vår pc. Frem til da, får vi nøye oss med disse bildene jeg har tatt med min mobil.

Helten Hedda mor storkoste seg begge dagene og fikk smaken av det min lille øy har å by på. Dette ga mersmak så neste år drar vi engang til og denne gangen for et par uker og kjører da rundt øyen på jakt etter nye eventyr. Lille familen skal se hele alt Saga øyen har å vise frem.
Kan siat Embla koste seg også, hun sov veldig godt på nettene og var blir og glad på dagen. På selveste 17 jùni Ìslands sin nasjonaldag var hun i ekstra godt humør og toppet den dagen med å rulle seg rundt fra rygg til mage og oppdage som bildet under viser at hun klarer putte tærne i munnen(": ikke dårlig det.

Smidig Embla
Lover å sette inn "skikkelige" bilder snart og fortelle mer om turen vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar