lørdag 22. desember 2012

Bamse mottakelse

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and enjoy.


Bamsene og nissene tar imot Embla når hun kommer hjem fra barnehagen. Helten Hedda mor henter Embla og Daddycool har tiden på seg på finne på noe. Jeg har filmet disse hjemkomstene. Det som mangler her på bildet er at jeg la meg mudt blant bamsene og later som jeg mens mens jeg snorker høyt og Embla blir bare så glad så glad. Til nå har bamsene vært med nissene, leketunnelen hennes fungerte som"sovepose" for meg ene gangen. Jeg hadde postet videoene her om det hadde vært mulig å laste de inn, men dersverre så går det ikke.
Må meddele at dette var ett artig påfunn men Embla var kjapt ute med å rydde nissene på sin plass i lillle pallasset(",)=)=)=)`
Nå om dagen liker hun å hive alt bamser og nisser oppi sengen sin, dette gjør for hun har lært seg å klatre oppi grindsengen helt selv. Så hun sette de der for ingen andre kan ta de da, siden hun er selvsagt den "eneste" som klarer å klatre oppi sengen. 
Bildet under av velkommen hem barnehagen.   

Velkommen hem Embla, nå må vi leke masse....!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar