onsdag 10. august 2011

Embla på reisefot

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.

copy http://translate.google.com/# paste and injoy.

Jammen har ikke denne sommeren vært aktiv. Siden sist har lille familien vært i Lofoten & Italia. Jeg kommer tilbake med bilder fra begge feriene. Først nå tenkte jeg å fortelle om åssen det har gått og åssen det går med lille Embla som nå snart (søndag 14) blir seks månder i alder. Og med økt alder, ja økt egentlig alt. Hun vil for eksempel nå helst sitte og leke, selvom hun ikke helt får det til og det ser litt halv komisk ut og se hun sveie litt fra side til side. Godt bolstret av enten helten Hedda mor eller Daddycool med hun på gulvet og selvsagt alt av leker. Samme gjelder vognen som hun ligget og sovet så godt i. Ikke på tale å ligge, vil sitte og se alt som foregår rundt hun. Ordforrådet består stort sett av hyling, hvining, bobling og aaahhhhhh. Som er veldig bra (tror jeg) unansett hvilken lyd det er som kommer så hermer jeg så godt jeg kan og merker at hun blir helt henrykt over det. Jøss tenker hun, vi snakker jo samme språk her(": under et bilde fra Italia.

Solseng Queen
Før alle foreldrene i norges land strekker seg etter tlf for å ringe barnevernet så kan jeg forsikre dere at Embla var så å si aldri i direkte sol lys. Når hun badet, ja du leste riktig. Embla badet masse, da smurte vi hun inn med enorme mengder solkrem, ala Daddycool. Bildet over er tatt etter en bading.
Fremover detter det inn serier med bilder fra Lofoten og Italia samt selvsagt fortellinger fra begge reisene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar