torsdag 13. september 2012

Embla-Daddycool-HeltenHeddaMor

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language.
copy http://translate.google.com/# paste and enjoy.


 Nå som lille Embla går i barnehage og Daddycool er i arbeid har jeg valgt å dekorere mitt nye kontor etter beste evne. Det fineste jeg vet er Embla & Helten Hedda Mor og de har da også fått en god del plass på mitt nye kontor. De nyeste bildene er fra vår ferie i Lofoten hos Oldemor, vår ferie hjemme på Ìsland og vårt lille besøk til lille familien i Malmø Sara, Jonas og Lovis.
Selvsagt har jeg også ett bilde fra vårt super bryllup i sommer, bryllupet som aldri sluttet å overraske, sånn hele tiden noe nytt og større rundt hjørnet. Helt supert!
Jeg føler at jeg egentlig har såvidt startet med å dekorere siden dette kontoret er mye større og jeg har da fått enda mer plass å utfolde meg på.
Bildene under er tatt med min mobil og desverre ikke av beste kvalitet. Men absolutt verdt en liten titt.

Mitt syn fra kontorstolen...
Liten closeup av synet fra kontorstolen...
Og en hel familie vegg i ryggen....
Fineste kalenderen på hele bygget.....
O+H=E kan du se det...

2 kommentarer:

  1. Du er blitt den perfekte familiefar, herlig! :D

    SvarSlett
  2. En ordentlig familiefar ja(";
    Snart er det deg som skal dekke dine rom med småen, vi gleder oss og tenker på deg.

    SvarSlett