mandag 30. januar 2012

Tre små skritt . . .

Hei & hjertelig velkommen.
For english or any other language. 
copy http://translate.google.com/# paste and enjoy.

Dagen i dag skriver seg inn i historiebøkene som dagen der Embla tok sine første skritt, og det hele tre små skritt mot trygg havn som da var selveste daddycool. Sånn gikk denne historiske begivenheten for seg:
Embla, som etter en lett lunsj fikk superkrefter og herjet rundt i åpne barnehagen på Nordnes. Hun lekte med lille Mia, som er litt eldre og alt går på to ben. Etter en god stund med lek og moro oppdaget Embla plutselig at daddycool var på helt andre siden av lokalet. Jeg vinket til henne og Embla satte seg ned og begynte så krabbeturen mot meg. Hodet vendt ned mot bakken ned og full fres framover. Så mye fres at hun rett og slett bommet og havnet ved en stol et lite stykke borte fra meg. Embla, som nå drar seg opp etter stolen, innser at hun har bommet på stolen og meg. Hun strekker ut den ene armen i retning meg og holder seg i den tommestolen med den andre. I det jeg strekker ut armene mine for å ta imot henne begynner hun å gå og da skjer det: Embla slipper stolen og har begge armer ute i retning meg og tar da sine første skritt uten støtte. Tre små skritt mot pappa og hun hiver seg i fanget mitt. For en enorm glede og hvilken fryd! Jeg kan love deg at en stoltere pappa skal man se lenge etter!! 

"Three small steps for Embla; one giant leap for lille familien"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar